КУРС З Пробні зно
Ваш розділ: Пробне ЗНО №1
ЗМІНИТИУсі розпочаті курсі ви можете знайти на сторінці користувача, самостійно вибираючи зручний для навчання час.
ТЕСТУВАННЯ ЗА ТЕМОЮ:
Пробне ЗНО №1
04:12
ЗАТРАЧЕНО ЧАСУТести включають у себе питання тільки з однією правильною відповіддю, ви маєте можливість відкласти “складні” питання на потім. Час на виконання тестів не є обмеженим. Це дозволить вам побачити, скільки ви втрачаєте на проходження одного тесту. Після завершення тестування ви зможете переглянути правильні та неправильні відповіді, а також перескласти тест, щоб повторити матеріал.
1. У якому рядку всі слова з НЕ пишуться окремо?
2. Визначте рядок, у якому в усіх словах однакова кількість букв і звуків.
3. Визначте рядок, у якому всі слова спільнокореневі.
4. Спрощення в групах приголосних відбувається у рядку:
5. У якому рядку всі слова належать до однієї частини мови?
6. Правил чергування У-В дотримано в усіх рядках, ОКРІМ:
7. Без апострофа пишуться всі слова, ОКРІМ:
8. Літеру З треба писати у всіх префіксах у рядку:
9. Прочитайте текст. Виконайте завдання (9-13) до нього. "1. Основний ПАФОС дум – оспівування ратних подвигів українського народу, проповідування здорової суспільної та сімейної МОРАЛІ. 2. Історична пісня, як і дума, збагачувалась кращими надбаннями близьких їй жанрів народнопоетичної творчості, хоч завжди була цілком самостійним, самобутнім ЖАНРОМ, мала свої художньо-стильові засоби відображення дійсності на різних історичних етапах. 3. Однією з найтрагічніших сторінок історії нашого народу, що знайшла своє відображення в думах та піснях, були численні набіги на українські ЗЕМЛІ турецько-татарських людоловів. 4. Український народ не знаходив ані найменшого захисту з боку польськолитовської держави під владою якої тоді перебував." (Б. Кирдан) У знахідному відмінку в реченні вжито слово:
10. Простим є речення:
11. Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
12. Складений іменний присудок є в реченні:
13. Орфографічну помилку допущено в слові:
14. Усі слова треба писати разом у рядку:
15. Граматичну помилку допущено в рядку:
16. Установіть відповідність між реченнями та функцією інфінітива.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
17. Установіть відповідність між членом речення та виділеними словами.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
18. Установіть відповідність між реченнями та функцією інфінітива.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
19. Установіть відповідність між реченнями та відокремленими членами в них.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
20. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
21. Установіть відповідність між реченням та його видом підрядності.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
22. Установіть відповідність між реченнями та функцією інфінітива.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
23. Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
24. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення в них.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
25. Установіть відповідність між видом підрядного речення і прикладом.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
26. Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
27. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
28. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
29. Установіть відповідність між реченнями та функцією інфінітива.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
30. Установіть відповідність між виділеним фрагментом у реченні та його синтаксичною роллю.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
31. Установіть відповідність між реченнями та їхньою характеристикою.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
32. Установіть відповідність між реченнями та їхніми видами.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
33. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
34. Установіть відповідність між виділеним фрагментом у реченні та його синтаксичною роллю.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Ваш результат: 4 правильних відповідей із 6 питань
Ваш результат: 66 %, 4 правильних відповідей із 6 питань
Ви можете переглянути правильні та неправильні відповіді, проаналізувати помилки. Виберіть питання, що вас цікавить.
1. У якому рядку всі слова з НЕ пишуться окремо?
Неволити, ненавидіти (немає "волити" чи "навидіти") та недоїдати (префікс недо-).
2. Визначте рядок, у якому в усіх словах однакова кількість букв і звуків.
Карамелька ( -1 звук), вальс ( -1 звук ), санація ( +1 звук).
3. Визначте рядок, у якому всі слова спільнокореневі.
А) та Б) Відмінювання одного й того ж слова. В) Ряд синонімів.
4. Спрощення в групах приголосних відбувається у рядку:
Невістчин, кістлявий, протестантський.
5. У якому рядку всі слова належать до однієї частини мови?
Правильна відповідь В - усі слова іменники. А) Сотник (хто?) - іменник, потроїти (що зробити?) - дієслово. Б) Десятеро (скільки?) - числівник, двійня (що?) - іменник. Г) Трійця (що?) - іменник, втретє (як?) - прислівник.
6. Правил чергування У-В дотримано в усіх рядках, ОКРІМ:
Погляд У минуле, жила В Одесі. Між двома голосними звуками пишемо "в", між приголосними - "у".
7. Без апострофа пишуться всі слова, ОКРІМ:
У словах "пюре", "бюро" та "бюджет" немає роздільної вимови.
8. Літеру З треба писати у всіх префіксах у рядку:
Сколотити, скрутити, спекти. Правило "КаФе ПТаХ".
9. Прочитайте текст. Виконайте завдання (9-13) до нього. "1. Основний ПАФОС дум – оспівування ратних подвигів українського народу, проповідування здорової суспільної та сімейної МОРАЛІ. 2. Історична пісня, як і дума, збагачувалась кращими надбаннями близьких їй жанрів народнопоетичної творчості, хоч завжди була цілком самостійним, самобутнім ЖАНРОМ, мала свої художньо-стильові засоби відображення дійсності на різних історичних етапах. 3. Однією з найтрагічніших сторінок історії нашого народу, що знайшла своє відображення в думах та піснях, були численні набіги на українські ЗЕМЛІ турецько-татарських людоловів. 4. Український народ не знаходив ані найменшого захисту з боку польськолитовської держави під владою якої тоді перебував." (Б. Кирдан) У знахідному відмінку в реченні вжито слово:
Набіги на кого? на що?
10. Простим є речення:
Пафос (є) оспівування, проповідування.
11. Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
Український народ не знаходив ані найменшого захисту з боку польсько-литовської держави, під владою якої тоді перебував.
12. Складений іменний присудок є в реченні:
Пафос (є) оспівування, проповідування.
13. Орфографічну помилку допущено в слові:
Польсько-литовської, бо Польща й Литва.
14. Усі слова треба писати разом у рядку:
Виставка-продаж, художник-модельєр (можна поставити "і" між частинами), пів-України.
15. Граматичну помилку допущено в рядку:
Перший за списком.
16. Установіть відповідність між реченнями та функцією інфінітива.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Вміти+інфінітив = складений дієслівний присудок. 2) Запропонували (що?) подати = додаток. 3) Жити (що робить?) означає = підмет. 4) Обіцянку (яку?) навідуватися = означення.
17. Установіть відповідність між членом речення та виділеними словами.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Вітатися (що робить?) означає = підмет. 2) Треба бути вимогливим = складений присудок. 3) Наказ (який?) зупинитися = означення. 4) Стелилися (як?) як скатерть = обставина.
18. Установіть відповідність між реченнями та функцією інфінітива.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Мрію (яку?) вступити = означення. 2) Вийшла (з якою метою?) нарвати = обставина. 3) Любити (є) сила = підмет. 4) Полюбляти+інфінітив = складений дієслівний присудок.
19. Установіть відповідність між реченнями та відокремленими членами в них.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Забувши сміх, і примовки, і жарти = дієприслівниковий зворот. 2) Вона (хто саме?), поетеса, Леся Українка = прикладка. 3) Загорнутий у вечорову сутінь = дієприкметниковий зворот. 4) Крім пасіки = відокремлений додаток.
20. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Особливо Катруся = відокремлений додаток. 2) Струшуючи краплини роси = дієприслівниковий зворот. 3) Мабуть = вставне слово. 4) Самотній = відокремлене означення (відокремлюємо, бо стосується особового займенника).
21. Установіть відповідність між реченням та його видом підрядності.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) На столі вже чекав сніданок коли? = обставинне часу. 2) Добре якому ковалеві? = означальне. 3) Я навчу Марину чого саме? = з’ясувальне. 4) Людина сама долю вибирає з якою метою? = обставинне мети.
22. Установіть відповідність між реченнями та функцією інфінітива.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Звичай (який?) голити = означення. 2) Викотився (навіщо?) оглядати = обставина. 3) Навчили (чого?) цінувати = додаток. 4) Відчуватии (є) дар = підмет.
23. Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Ясна холодна ніч = означення+підмет = називне. 2) Скошено (-но, -то) = безособове. 3) Народна творчість = узагальнено-особове. 4) (Я) відмикаю = означено-особове.
24. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення в них.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Погнався, спинився (що зробив?) = присудки. 2) Чув і бачив (що робив?) = присудки; і сміх, і плач, і крик (що?) = додатки; привітні, злі (які?) = означення. 3) Любити, жити (що робити?) = присудки; серцем, не красою (чим?) = додатки. 4) Сходить і прямує = присудки; навпростець (як саме?), через болото = уточнювальна обставина.
25. Установіть відповідність між видом підрядного речення і прикладом.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Катерина Білокур ніби розповідала світові про що? = з’ясувальне. 2) За честь і правду все віддай за якої умови? = обставинне умови (коли можна замінити на якщо). 3) Уже листячко прокинулося де-не-де незважаючи на що? = обставинне допусту. 4) Недумано, негадано забігла в глухомань яку? = означальне.
26. Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Народна творчість = узагальнено-особове. 2) (Вони) викосили = неозначено-особове. 3) (Я) шукатиму = означено-особове. 4) Означення+підмети=називне.
27. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Щастя, і ніжність, і гнів = однорідні додатки. 2) Видно = вставне слово. 3) Дерево (яке саме?) - осику = прикладка. 4) Замість помідорів = відокремлений додаток.
28. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) За винятком Демиденка = відокремлений додаток. 2) Схожий на клубочок = дієприкметниковий зворот. 3) Безперечно = вставне слово. 4) Зоре моя вечірняя = звертання.
29. Установіть відповідність між реченнями та функцією інфінітива.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Побувати було бажанням = підмет. 2) Виходила (з якою метою?) поливати = обставина. 3) Не забуду (що?) взяти = додаток. 4) Мріяти+інфінітив = складений дієслівний присудок.
30. Установіть відповідність між виділеним фрагментом у реченні та його синтаксичною роллю.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Минуле (є) ніби сон = підмет. 2) Друзі (що роблять?) глека не розбивають = присудок. 3) Дивилися (як?) з подивом = обставина. 4) Компот (який?) із ягід = означення.
31. Установіть відповідність між реченнями та їхньою характеристикою.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Волошки та сокирки синіли, квітка червоніла = складне. 2) Перервавши уздечку = дієприслівниковий зворот. 3) Осені, чи луни, чи печалі = однорідні означення. 4) Затягнута тремкими скалками льоду = дієприкметниковий зворот.
32. Установіть відповідність між реченнями та їхніми видами.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Я розказую, А вона радіє = складносурядне. 2) Зорі прислухаються (до чого?), як коники цвірчать = складнопідрядне. 3) Мова (є) зброя = просте 2-складне. 4) Онімів би (за якої умови?), якби я турбувався, А я дбаю = складне з різними видами зв’язку.
33. Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Покинута людьми на довгі дні = дієприкметниковий зворот. 2) Сувора творчість і є тією невтомною подругою = прикладка. 3) Окрім берези = відокремлений додаток. 4) Незважаючи на свій жвавий веселий характер = дієприслівниковий зворот.
34. Установіть відповідність між виділеним фрагментом у реченні та його синтаксичною роллю.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
1) Світ (кому?) ученому = додаток. 2) Працював (як?) не покладаючи рук = обставина. 3) Дим (що робив?) стелився = підмет. 4) Промінь (чий?) сонечка = означення.