КУРС З Тотальне узагальнення

Нарешті маємо перше узагальнення:)

Успіхів тобі)

Віримо у твої сили і знання)

Ваш розділ: Перше узагальнення вивченого

ЗМІНИТИ

Усі розпочаті курсі ви можете знайти на сторінці користувача, самостійно вибираючи зручний для навчання час.

Перше узагальнення вивченого

Хвилинка теорії:

ТЕСТУВАННЯ ЗА ТЕМОЮ:

Перше узагальнення вивченого

04:12

ЗАТРАЧЕНО ЧАСУ

Тести включають у себе питання тільки з однією правильною відповіддю, ви маєте можливість відкласти “складні” питання на потім. Час на виконання тестів не є обмеженим. Це дозволить вам побачити, скільки ви втрачаєте на проходження одного тесту. Після завершення тестування ви зможете переглянути правильні та неправильні відповіді, а також перескласти тест, щоб повторити матеріал.

РОЗПОЧАТИ ТЕСТУВАННЯ

1. Неповним є речення

  • Брехати не ціпом махати.
  • Для гордої і владної душі життя і воля - на горі високій.
  • Той хліб давно спекли.

2. Поширеним є речення

  • Усі ми співаємо.
  • Хтось із них хоче танцювати.
  • Вона прийшла працювати.
  • Брат із сестрою радіють.

3. Односкладним є речення

  • Тут радість.
  • Сьогодні день прекрасний.
  • Не намагайтесь сповільнити час - свідчення поступу.
  • Жити - долання меж.

4. Обставина є в реченні

  • Дівчина прийшла в бібліотеку почитати.
  • Стрижка наголо була популярною.
  • Місяць уповні почав сходити.
  • Майданчик ліворуч дивував людей.

5. Перед однорідними членами речення потрібно поставити двокрапку, а після них - тире в реченні (розділові знаки пропущено)

  • Усі дерева дуби клени сосни є предметом зацікавлення ботаніка.
  • Усе його цікавило а саме дорога ліс окопи під лісом.
  • Все повторялось і краса й потворність.
  • Поля ліси небо все викликає в мене радість.

6. Двоскладним є речення

  • Не дивись на сніги.
  • За літом літо.
  • Рідко, нене, згадую про тебе.
  • Університет збудовано.

7. Повним є речення

  • Чужа душа - то тихе море сліз.
  • У лісі дощ.
  • Недалеко шлях.
  • З дощу - та під ринву.

8. Підмет є в реченні

  • Жити - це дарувати радість іншим.
  • Хотів чути лише правду.
  • Зоре моя вечірняя, зійди над горою.
  • Мою віру нічим не знищити.

9. Слово "ЗДАВАЛОСЯ" є вставним у реченні (розділові знаки пропущено)

  • Усе тепер здавалося їй оповитим казковістю.
  • Людям здавалося що правди вже ніде не буде.
  • Книга здавалося і справді вміла говорити зі мною.

10. Однорідними членами ускладнене речення

  • Не забудь, не забудь юних днів.
  • У житті мене ти й знать не знаєш.
  • Спинятися, наводити мости.

11. Інфінітив виступає означенням у реченні

  • Малювати - це ціла наука.
  • Дітей попросили намалювати свою мрію.
  • Талант малювати мав мій дід.
  • Митці починають малювати з дитинства.

12. Котре з поданих речень є двоскладним?

  • Мла. Досвітній холодок.
  • Довго будували університет.
  • Вишня стара.

13. Визначте вид односкладного: "І грудям дихалося вільно."

  • означено-особове
  • неозначено-особове
  • безособове
  • називне

14. Визначте тип односкладного: "А підійди-но сюди."

  • означено-особове
  • неозначено-особове
  • узагальнено-особове
  • безособове

15. Визначте тип односкладного речення: "Нема на світі України, нема другого Дніпра."

  • означено-особове
  • неозначено-особове
  • безособове
  • називне

16. Об'єднайте речення, однакові за видами.

  • Три верби схилилися.
  • Ти мрієш про сон, я - про книгу.
  • Діти сміялися, раділи, танцювали.
  • Надворі втихло й потеплішало.
  • Тут любов і мрії.
  • Дід був ковалем.
  • Люди голосно сміялися.
  • Вечір був свіжим, теплим, осіннім.
  • Мені невесело було на чужині.
А Б В Г Д
1
2
3
4

17. З’ясуйте синтаксичну роль виділених у реченні слів (цифра в дужках позначає наступне слово) «Гей, поля (1) ЖОВТІЮТЬ, і синіє небо, плугатар у полі ледве маячить – поцілуй востаннє, обніми (2) ВОСТАННЄ; уміє розставатись (3) ТОЙ, кому наказали (4) ЛЮБИТЬ.»

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • підмет
  • присудок
  • додаток
  • обставина
  • означення
А Б В Г Д
1
2
3
4

18. Об'єднайте речення, в яких виділено однакові члени речення.

  • Благослови уміння НЕ УПАСТИ.
  • Батько сказав ГОТУВАТИ вечерю.
  • Ми прийшли сюди ВЧИТИСЯ.
  • Я збираюся ЧИТАТИ цю книгу.
  • Вийшла я на гору ГЛЯНУТИ.
  • Дівчина дала наказ ВІДСТУПАТИ.
  • СМІЯТИСЯ - дар людини.
  • Ми почали СМІЯТИСЯ.
  • Лікар попросив ВІДПОЧИТИ.
А Б В Г Д
1
2
3
4

19. З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова в прикладах.

  • підмет
  • присудок
  • обставина
  • додаток
  • Над гаєм синім малюють БЛИСКАВКИ грозу.
  • НАВШПИНЬКАХ підійшов вечір.
  • Линьте, ХМАРИ, ой прилиньте, хмари.
  • Батьки хотіли навчити дітей ПОВАЖАТИ старших.
  • Неробство – найбільше КАЛІЦТВО.
А Б В Г Д
1
2
3
4

20. З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова в прикладах.

  • підмет
  • додаток
  • обставина
  • означення
  • Вийшов сивий дід з онуком рибу ВУДИТИ в Дніпрі.
  • Адресовані людям вірші – найщиріший у світі ЛИСТ.
  • ДВОЄ третього не чекають.
  • Іван стояв на дорозі, дивився ЇЙ услід.
  • Вона живе в будинку НАВПРОТИ КІНОТЕАТРУ.
А Б В Г Д
1
2
3
4

21. З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова в прикладах.

  • підмет
  • присудок
  • обставина
  • означення
  • Іноді глибоку тишу порушують стукіт ДЯТЛА чи шерех збитої шишки.
  • Написати добру пісню – ЩАСТЯ для поета й музиканта.
  • РОЇ бджолині золоті над гречкою про літо дзвонять.
  • Який ти, СВІТЕ, теплий і широкий.
  • СПРАВА і зліва віяло свіжістю і ароматом води.
А Б В Г Д
1
2
3
4

22. Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом.

  • називне
  • означено-особове
  • неозначено-особове
  • безособове
  • Шкода витрачати на це час.
  • Вітали нас щиро, із хлібом-сіллю.
  • Веселий промінь весняного сонця.
  • Доти ятрити буде серця людського сум.
  • Поверни мені віру в людину.
А Б В Г Д
1
2
3
4

23. Доберіть приклад до кожного виду однорідних членів речення.

  • підмети
  • присудки
  • додатки
  • означення
  • Поміж лісом і ставом розкинулося місто.
  • Було чути шум легкових машин, вантажівок.
  • Згори видно омріяний степ і його безмежний простір.
  • У траві палали степові маки, жовті ліхтарики тюльпанів.
  • Найріднішою та найважливішою для людини є мати.
А Б В Г Д
1
2
3
4

24. Визначте тип односкладного речення.

  • Учора відвідали музей.
  • Не спитавши броду, не лізь у воду.
  • Така чудова ніч!
  • Нема шматочка землі для мене в цілім світі.
  • узагальнено-особове
  • називне
  • неозначено-особове
  • двоскладне
  • безособове
А Б В Г Д
1
2
3
4

25. Поєднайте однакові типи односкладних речень.

  • Вір очам своїм, а не чужим речам.
  • У повітрі пахло ранком.
  • Солодке тяжіння земної орбіти.
  • Шукай в телефоні мій слід.
  • Бракує арфі струн.
  • Вечірнє сонце, дякую за день!
  • Войовничих гетьманів стара булава.
  • Не обіцяй в біді згадати друга, а просто другом будь завжди.
  • Вийшла подихати свіжим повітрям.
А Б В Г Д
1
2
3
4
ЗАВЕРШИТИ ТЕСТУВАННЯ
ПОТОЧНЕ ПИТАННЯ ПИТАННЯ БЕЗ ВІДПОВІДІ ПИТАННЯ З ВІДПОВІДДЮ

Ваш результат: 4 правильних відповідей із 6 питань

Ваш результат: 66 %, 4 правильних відповідей із 6 питань

Ви можете переглянути правильні та неправильні відповіді, проаналізувати помилки. Виберіть питання, що вас цікавить.

1. Неповним є речення

  • Брехати не ціпом махати.
  • Для гордої і владної душі життя і воля - на горі високій.
  • Той хліб давно спекли.

2. Поширеним є речення

  • Усі ми співаємо.
  • Хтось із них хоче танцювати.
  • Вона прийшла працювати.
  • Брат із сестрою радіють.

3. Односкладним є речення

  • Тут радість.
  • Сьогодні день прекрасний.
  • Не намагайтесь сповільнити час - свідчення поступу.
  • Жити - долання меж.

4. Обставина є в реченні

  • Дівчина прийшла в бібліотеку почитати.
  • Стрижка наголо була популярною.
  • Місяць уповні почав сходити.
  • Майданчик ліворуч дивував людей.

5. Перед однорідними членами речення потрібно поставити двокрапку, а після них - тире в реченні (розділові знаки пропущено)

  • Усі дерева дуби клени сосни є предметом зацікавлення ботаніка.
  • Усе його цікавило а саме дорога ліс окопи під лісом.
  • Все повторялось і краса й потворність.
  • Поля ліси небо все викликає в мене радість.

6. Двоскладним є речення

  • Не дивись на сніги.
  • За літом літо.
  • Рідко, нене, згадую про тебе.
  • Університет збудовано.

7. Повним є речення

  • Чужа душа - то тихе море сліз.
  • У лісі дощ.
  • Недалеко шлях.
  • З дощу - та під ринву.

8. Підмет є в реченні

  • Жити - це дарувати радість іншим.
  • Хотів чути лише правду.
  • Зоре моя вечірняя, зійди над горою.
  • Мою віру нічим не знищити.

9. Слово "ЗДАВАЛОСЯ" є вставним у реченні (розділові знаки пропущено)

  • Усе тепер здавалося їй оповитим казковістю.
  • Людям здавалося що правди вже ніде не буде.
  • Книга здавалося і справді вміла говорити зі мною.

10. Однорідними членами ускладнене речення

  • Не забудь, не забудь юних днів.
  • У житті мене ти й знать не знаєш.
  • Спинятися, наводити мости.

11. Інфінітив виступає означенням у реченні

  • Малювати - це ціла наука.
  • Дітей попросили намалювати свою мрію.
  • Талант малювати мав мій дід.
  • Митці починають малювати з дитинства.

12. Котре з поданих речень є двоскладним?

  • Мла. Досвітній холодок.
  • Довго будували університет.
  • Вишня стара.

13. Визначте вид односкладного: "І грудям дихалося вільно."

  • означено-особове
  • неозначено-особове
  • безособове
  • називне

14. Визначте тип односкладного: "А підійди-но сюди."

  • означено-особове
  • неозначено-особове
  • узагальнено-особове
  • безособове

15. Визначте тип односкладного речення: "Нема на світі України, нема другого Дніпра."

  • означено-особове
  • неозначено-особове
  • безособове
  • називне

16. Об'єднайте речення, однакові за видами.

  • Три верби схилилися.
  • Ти мрієш про сон, я - про книгу.
  • Діти сміялися, раділи, танцювали.
  • Надворі втихло й потеплішало.
  • Тут любов і мрії.
  • Дід був ковалем.
  • Люди голосно сміялися.
  • Вечір був свіжим, теплим, осіннім.
  • Мені невесело було на чужині.
А Б В Г Д
1
2
3
4

17. З’ясуйте синтаксичну роль виділених у реченні слів (цифра в дужках позначає наступне слово) «Гей, поля (1) ЖОВТІЮТЬ, і синіє небо, плугатар у полі ледве маячить – поцілуй востаннє, обніми (2) ВОСТАННЄ; уміє розставатись (3) ТОЙ, кому наказали (4) ЛЮБИТЬ.»

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • підмет
  • присудок
  • додаток
  • обставина
  • означення
А Б В Г Д
1
2
3
4

18. Об'єднайте речення, в яких виділено однакові члени речення.

  • Благослови уміння НЕ УПАСТИ.
  • Батько сказав ГОТУВАТИ вечерю.
  • Ми прийшли сюди ВЧИТИСЯ.
  • Я збираюся ЧИТАТИ цю книгу.
  • Вийшла я на гору ГЛЯНУТИ.
  • Дівчина дала наказ ВІДСТУПАТИ.
  • СМІЯТИСЯ - дар людини.
  • Ми почали СМІЯТИСЯ.
  • Лікар попросив ВІДПОЧИТИ.
А Б В Г Д
1
2
3
4

19. З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова в прикладах.

  • підмет
  • присудок
  • обставина
  • додаток
  • Над гаєм синім малюють БЛИСКАВКИ грозу.
  • НАВШПИНЬКАХ підійшов вечір.
  • Линьте, ХМАРИ, ой прилиньте, хмари.
  • Батьки хотіли навчити дітей ПОВАЖАТИ старших.
  • Неробство – найбільше КАЛІЦТВО.
А Б В Г Д
1
2
3
4

20. З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова в прикладах.

  • підмет
  • додаток
  • обставина
  • означення
  • Вийшов сивий дід з онуком рибу ВУДИТИ в Дніпрі.
  • Адресовані людям вірші – найщиріший у світі ЛИСТ.
  • ДВОЄ третього не чекають.
  • Іван стояв на дорозі, дивився ЇЙ услід.
  • Вона живе в будинку НАВПРОТИ КІНОТЕАТРУ.
А Б В Г Д
1
2
3
4

21. З’ясуйте, яким членом речення є виділені слова в прикладах.

  • підмет
  • присудок
  • обставина
  • означення
  • Іноді глибоку тишу порушують стукіт ДЯТЛА чи шерех збитої шишки.
  • Написати добру пісню – ЩАСТЯ для поета й музиканта.
  • РОЇ бджолині золоті над гречкою про літо дзвонять.
  • Який ти, СВІТЕ, теплий і широкий.
  • СПРАВА і зліва віяло свіжістю і ароматом води.
А Б В Г Д
1
2
3
4

22. Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом.

  • називне
  • означено-особове
  • неозначено-особове
  • безособове
  • Шкода витрачати на це час.
  • Вітали нас щиро, із хлібом-сіллю.
  • Веселий промінь весняного сонця.
  • Доти ятрити буде серця людського сум.
  • Поверни мені віру в людину.
А Б В Г Д
1
2
3
4

23. Доберіть приклад до кожного виду однорідних членів речення.

  • підмети
  • присудки
  • додатки
  • означення
  • Поміж лісом і ставом розкинулося місто.
  • Було чути шум легкових машин, вантажівок.
  • Згори видно омріяний степ і його безмежний простір.
  • У траві палали степові маки, жовті ліхтарики тюльпанів.
  • Найріднішою та найважливішою для людини є мати.
А Б В Г Д
1
2
3
4

24. Визначте тип односкладного речення.

  • Учора відвідали музей.
  • Не спитавши броду, не лізь у воду.
  • Така чудова ніч!
  • Нема шматочка землі для мене в цілім світі.
  • узагальнено-особове
  • називне
  • неозначено-особове
  • двоскладне
  • безособове
А Б В Г Д
1
2
3
4

25. Поєднайте однакові типи односкладних речень.

  • Вір очам своїм, а не чужим речам.
  • У повітрі пахло ранком.
  • Солодке тяжіння земної орбіти.
  • Шукай в телефоні мій слід.
  • Бракує арфі струн.
  • Вечірнє сонце, дякую за день!
  • Войовничих гетьманів стара булава.
  • Не обіцяй в біді згадати друга, а просто другом будь завжди.
  • Вийшла подихати свіжим повітрям.
А Б В Г Д
1
2
3
4

ЗАВЕРШИТИ ТЕСТУВАННЯ
ПИТАННЯ З НЕПРАВИЛЬНОЮ ВІДПОВІДДЮ ПИТАННЯ З ПРАВИЛЬНОЮ ВІДПОВІДДЮ

КУРС З Тотальне узагальнення

  • Перше узагальнення вивченого
ОБРАТИ

Ім’я користувача

Email

Пароль

Повторіть пароль

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ

Відновлення паролю

Введіть своє ім’я користувача або електронну пошту, щоб відновити пароль.

На вашу електрону адресу надійде лист для відновлення паролю.

Email адреса

ВІДНОВИТИ ПАРОЛЬ